- Naslovna
- /
- Savet u medijima
- /
- Radio, televizija i štampa
- /
- Strujna afera: EPS dao dva miliona evra za reklame

Strujna afera: EPS dao dva miliona evra za reklame
Izvor: Kurir
Autor: S.Tomčić
Predsednica Saveta za borbu protiv korupcije tražila od Vlade da ispita troškove Elektroprivrede za sponzorisanje Čolinog koncerta
BEOGRAD - Neophodna provera!
Predsednica Saveta za borbu protiv korupcije Verica Barać u otvorenom pismu premijeru Mirku Cvetkovićuzatražila je da se ispita u koje reklamne svrhe je Elektroprivreda Srbije prošle godine potrošila 200 miliona dinara. Ona je naglasila da Savet od EPS nije dobio odgovor koliko je para potrošeno na sponzorisanje koncerta Zdravka Čolića na Ušću, kao i na njegovu promociju tokom 2011.
- Ovaj primer pokazuje da EPS troši velika sredstva za namene koje nisu ekonomski opravdane, pa upućuje na moguću korupciju - napisala je Baraćeva. Ona je podsetila Vladu da treba da kazni neodgovorne menadžmente javnih preduzeća.
Optužbe Baraćeve da EPS rasipa pare na promocije nimalo ne pogađaju generalnog direktora EPS Dragomira Markovića, koji tvrdi da su ta izdvajanja prava sitnica.
- Otkud znam koliko smo i na šta smo ih potrošili? U odnosu na 200 milijardi dinara godišnjeg obrta EPS, izdvajanje od 200 miliona dinara na medijske kampanje toliko je malo da se meri promilima. Znam samo da nismo kupili DVD s koncertom Zdravka Čolića jer smo od toga obostrano odustali - rekao nam je Marković i dodao da će Savetu odgovore poslati sledeće nedelje, pre isticanja roka. Međutim, posle nekoliko minuta ponovo se javio i rekao da je EPS 2011. za medijske kampanje potrošio 48 miliona dinara, od odobrenih 343 miliona. On dodaje da je 900.000 dinara potrošeno za kupovinu karata za Čolićev koncert na Ušću.
Adis Gojak: Dali su nam milion
Adis Gojak, menadžer Zdravka Čolića, kaže da bi on voleo da se ispita na šta je EPS potrošio pare, pošto, kako tvrdi, na Čolu nije potrošio više od milion dinara.
- U oktobru smo na inicijativu EPS potpisali protokol o saradnji koji je podrazumevao da oni otkupe 300.000 DVD-ija za 100 dinara po komadu, ali je Čolić od toga odustao da ne bi ispalo da zarađuje na tome - kaže Gojak.