- Насловна
- /
- Савет у медијима
- /
- Радио, телевизија и штампа
- /
- АФЕРА РЕМОНТ: Влада је знала све о ремонту вагона

АФЕРА РЕМОНТ: Влада је знала све о ремонту вагона
Извор: Курир
Аутор: Е.К.
Уговори с ремонтерима нису могли бити потписани без сагласности државе, поручио први човек српских пруга Мирослав Стојчић
БЕОГРАД - „Ниједну од одлука у вези с ремонтом ,,Железнице” нису самостално доносиле, већ на основу закључака Владе Србије“, изјавио је јуче генерални директор „Железница Србије“ Мирослав Стојчић.
Он је истакао да руководство компаније подржава надлежне у утврђивању законитости у њеном раду, а подржавају и активности Савета за борбу против корупције, према чијем извештају стоји да је сумњивим ремонтом вагона у периоду од 2005. до 2014. држава оштећена за више од 65 милиона евра.
- Програм ремонта, укључујући списак ремонтера, врсту и број возних средстава која треба ремонтовати, као и износ новца томе намењен, утврђивала је Влада, а тај закључак био је обавезујући за све - навео је Стојчић. Самим тим, додаје, ни уговори с ремонтерима нису могли бити потписани без сагласности државе, јер је пословање „Железница Србије“ дефинисано Програмом пословања и државним буџетом, уз сагласност Владе и Скупштине Србије.
- Важно је још истаћи да новац за подстицање домаће железничке индустрије из Фонда за развој, о којима говори Савет за борбу против корупције, нису исплаћивале „Железнице Србије“, већ је уплаћиван ремонтним предузећима из буџета. Међутим, овај програм очито се веома брзо, уместо подстицајног, претворио у програм социјалне заштите ремонтера - навео је Стојчић.
Министарка саобраћаја о реформи
БИЋЕМО ТРАНСБАЛКАНСКИ ЧВОР
Министарка грађевине, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић изјавила је јуче да ће Србија бити седиште трансбалканске железнице и најавила да ће, када буду завршени инфраструктурни пројекти у железници, субвенције бити смањене за 50 одсто. Она је поводом конференције о железничкој инфраструктури у региону истакла да се у наредне три године очекује завршетак реконструкције око 500 километара пруге, као и комплетно реформисање железнице, која ће од 1. јула почети да функционише као четири одвојена предузећа.